Futópad Nyíregyháza

A futópad használat előnyei

A rendszeres futópad használat előnyei

  • Csökkenti a szívbetegségek kockázatát , a magas vérnyomás , a csontritkulás , a cukorbetegség és az elhízás ellen a legjobb gyógyszer
  • Erősíti az ízületeket , az inak és szalagok megörzik rugalmasságukat
  • Csökkenti az öregedést hatásait
  • Hozzájárul a mentális jólét eléréséhez , és segít a depresszió kezelésében
  • Segít a stressz feloldásában
  • Növeli az energiát és az állóképességet
  • Segít fenntartani a normális testsúly csökkentésével az anyagcserét ( az arány akkor  jó, ha kalóriát éget )
  • Segít, gyorsítja a regenerációt, testmozgással egészségesebb az alvás

Mennyi futásra / gyaloglásra van szükségem?
A jó cél sokak számára, mozogni akár 4-6 alkalommal hetente 30 és 90 perc között egy időben . Ne feledje azonban, hogy bármilyen kevés futópad-on végzett mozgás is oly sok előnnyel jár ,ami több, mint a semmi.

Motiváció fentartása

  • Tegye “a futópad edzés időpontokat” a naptárba
  • Napi bontásban vezessen edzésnaplót (Idő, sebesség, dőlésszög)
  • Ellenőrizze a fejlődést. Biizonyos távolságon gyorsabb most, mint amikor elkezdte? Vagy szívritmus pulzusa változott e terhelés alatt vagy nyugalmi helyzetben?

Mi az a HRC (Target Heart Rate Control)?
Mérésére a szívfrekvencia ( ütés / perc ) el lehet mondani, hogy milyen edzettségen  dolgozik a szíve, életkor függvényében. Gyors kalkuláció: számoljuk pulzusunkat 15 másodpercig , és megszorozzák néggyel .

Edzőtermünkben modern elektromos futópadok találhatók.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

X